zondag, juli 13, 2008

Planning

OK, voor een Picos-expeditie het woord "planning" vermelden zonder het woord "chaos" eer aan te doen is een onmogelijkheid. Zeker dit jaar.

Mijn rechterpoot zorgde voor een onzekerheid (zeker wat vervoer betreft), een expeditielid dat vorige week annuleerde en een ander die iets vroeger moet vertrekken. Beiden met werk-gerelateerde redenen.
Ha ja, dan zijn er nog een aantal die nu in Cantabriƫ zitten te exploreren en die volgende week overkomen. Al dan niet voor een lang verblijf.
Hmmm... en tijdens de laatste exploratieweek, waar het voor ons al onduidelijk is hoe lang die zal duren, komen er nog wat Spanjaarden af. Ik denk dat er nu ongeveer overeenstemming is over het aantal. Hoe diep ze willen of kunnen geraken is een vraag die ik me uiteraard 3 weken te vroeg stel. Ook het antwoord op de materiaalrecuperatievraag (25 letters!) zal in die periode komen. En tegen dan gaan we ook wel weten op welke dag de expeditie stopt.

Dus wat is nu het plan:

* Kevin, Dries, Wim, David L en ik vertrekken vrijdagavond.
* Jan en Miriam vertrekken vermoedelijk zaterdag vanuit Frankrijk
* Koen en Vince komen dan ook over van Cantabriƫ

8 personen die exploreren. Hoe doen we het toch telkens opnieuw om op een even aantal uit te komen, al 7 jaar aan een stuk?

Er gingen ook nog wat Dirks, Pieten, Jokes en anderen even binnenspringen, maar dat zien we dan wel ter plekke.